ספר הבישול של אורז פרא, מסע דרך טעמים ותזונה

ספר הבישול של אורז פרא, מסע דרך טעמים ותזונה

by תומס ווייט
ספר הבישול של אורז פרא, מסע דרך טעמים ותזונה

ספר הבישול של אורז פרא, מסע דרך טעמים ותזונה

by תומס ווייט

Paperback

$43.47 
  • SHIP THIS ITEM
    Qualifies for Free Shipping
  • PICK UP IN STORE
    Check Availability at Nearby Stores

Related collections and offers


Overview

ברוכים הבאים לעולם המפתה של אורז בר! בספר בישול זה, אנו יוצאים להרפתקה קולינרית, חוגגים את ההיסטוריה העשירה ואת הטעמים המגוונים של הדגן המדהים הזה. יליד צפון אמריקה, אורז בר היה מזון עיקרי לקהילות ילידים במשך מאות שנים. כיום, טעמו האגוזי, המרקם הלבבי והיתרונות הבריאותיים הרבים שלו הפכו אותו לבחירה פופולרית בקרב חובבי מזון ברחבי העולם.

בספר בישול זה, אנו מזמינים אתכם לגלות שפע של מתכונים מענגים וחדשניים המציגים את הרבגוניות של אורז בר. ממנות עיקריות מענגות ועד לתוספות מעוררות תיאבון ואפילו קינוחים מפתים, תמצאו משהו לכל חך ואירוע.

הפרקים בספר הבישול הזה ייקחו אתכם למסע בין עונות השנה, תוך בחינת האופן שבו אורז בר משלים מרכיבים שונים ומשפר מנות עם אופיו הייחודי. בין אם אתה שף ותיק או טירון במטבח, המתכונים האלה נוצרו כדי לעורר את היצירתיות שלך ולעודד אותך להתנסות עם הדגן יוצא הדופן הזה.

אז, תפסו את הסינר והתכוננו להחדיר לארוחות שלכם את המהות הייחודית של אורז בר. ממפגשים משפחתיים נעימים ועד למסיבות ארוחות ערב אלגנטיות, ספר הבישול הזה מבטיח לרומם את החוויות הקולינריות שלכם ולהפוך את אורז הבר לחלק הכרחי מרפרטואר המטבח שלכם.


Product Details

ISBN-13: 9781835314388
Publisher: Not Avail
Publication date: 07/11/2023
Pages: 228
Product dimensions: 6.00(w) x 9.00(h) x 0.48(d)
Language: Hebrew
From the B&N Reads Blog

Customer Reviews